Godnatt, intellekt. Godmorgon, puerila iakttagelser.

Man kan ju tycka att mitt förra inlägg aldrig verkar ta slut, och att jag därmed borde ha fått sagt allt det jag har på hjärtat. Men då har jag ju inte ens nämnt statyerna!

En sådan utsökt inredningsdetalj.
Någon kvicktänkt person föreslog i en Livejournal-community att anledningen till att statyerna står just i fönstret, där grannarna ser dem, är att de ska dra uppmärksamheten från eventuella levande nakna manskroppar som kan tänkas skymta då och då.

Kommentarer
Postat av: Pomegranate

Ja, dessa statyetter! Reagerade också över dem när jag såg dem, men sen sögs jag in i filmen och glömde bort dem. Tack för påminnelsen. Man undrar vad de gör där, de är så uppenbart placerade där av en anledning... den officiella versionen torde väl vara att de ingår i Watsons medicinska studiematerial, anatomistudier typ. Men som sagt, vi vet ju bättre.

Postat av: Lisa

Om ändå alla anatomiska modeller såg ut som Watsons...

2010-01-04 @ 22:35:12
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback