Som en kristallkula.

Jag såg en länk till det här klippet på en hemsida om Xena: Warrior Princess, av alla ställen, och kunde inte låta bli att titta efter vad det var som var så extraordinärt. Och. Jag skulle aldrig få för mig att frivilligt se på ett program som Talang (det är spretigt, och kryllar av läskiga små barnstjärnor) men jag kan sänka mig till att erkänna att det ibland kan finnas vissa rörande inslag. Jag kan totally se mig själv där om 30 år, en uträknad, utskrattad, lätt gråhårig ogift musikalnörd som bor med sin katt... jag behöver bara putsa litet på min sång. Typ. Men så har jag ju några decennier på mig.


Susan Boyle on Britain Got Talent
by dwarthy

Kommentarer
Postat av: Plättan

Hon sjunger helt magiskt bra, jag fick fan gåshud när jag såg det första gången!



För övrigt är både den amerikanska och den engelska versionen av Talang avsevärt bättre än den svenska; mer underhållande, färre snorvalpar och allmänt bättre klass.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback