Klassiskt.

Jag håller på med mi  grundbyxa, och lyssnar på något på (vad jag trodde var P2 men visade sig vara) Sky.fm (men om det är en webbkanal, varför hör jag den på radion? dagens teknik...)  som låter litet som Malice Mizer på en ovanligt bra dag, utan sång och onödiga moderniteter. Assez hysteriskt. LItet barockt, sådär, kanske, om jag ska slänga mig med termer jag inte alls behärskar.


Sådana kläder vill jag lära mig att göra.

Och nu är det typ flera timmar sedan jag åt frukost, så det måste väl betyda att det är ok att göra lunch nu?

Kommentarer
Postat av: Raine

sök bostadsbidrag! och rickard och Nattis bor ju där så du känner iaf två andra (antar att du känner fler)... finns egentligen inga tips som jag kan ge... haha känns löjligt att sitta här o skriva när jag inte har ngt att förmedla...

Postat av: Rikard

Haha jaa det har jag inte tänkt på, men det har du rätt i.. vad sägs som att skriva till UD och föreslå det? :D haha!

2008-09-13 @ 20:53:53
URL: http://rikardandreas.blogg.se/
Postat av: Rikard

Hehe det beror ju självklart på hur man ser det :) Jag tar på mig det som jag tycker är snyggt :) hehe, tycker det är roligt om det uppskattas!

2008-09-13 @ 23:14:02
URL: http://rikardandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback