You know you can follow my voice.

Vanligtvis har Idol fått mig att känna mig osäker och rädd för att någonsin öppna munnen och sjunga igen. Men i år har något förändrats (med mig, eller programmet, vem vet), för snarare än den tidigare avskräckande inverkan har jag nu istället känt mig uppmuntrad - för om andra människor som inte kan sjunga till och med får uppträda i tv, varför skulle inte jag också kunna göra det (om man nu byter ut "tv" mot "blogg som ingen läser")? Det är något av en punkattityd liksom, alla kan om de vill. Eller en Gunde-Ingenting-Är-Omöjligt-Svan-attityd, om man så vill.
Så here you go. Min ovärdiga men kärleksfulla tolkning av Wicked Little Town. Och vet ni vad, om jag inte kan spela gitarr så är jag iallafall uppriktig nog att erkänna det.

 

Fast vad var det egentligen som hände med fru Lot, när hon vände sig om?

Kommentarer
Postat av: Annie

Ahhh Lisa! du borde göra mer sådana här inlägg (med självinspelad musik som har dig sjungandes i!) vad andvänder du när du spelar in?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback