A series of (un)fortunate events.

Min dartor är sedan förra veckan ur funktion, out of order, en panne, vilket innebär en massa jobbigheter. Förutom att jag fruktar för allt jag någonisn sparat där och att mitt arbete med skoluppgifter kompliceras, betyder det att jag inte kommer åt att lyssna på all den fabulösa musik jag har på den, inklusive de låtar som kommer tävla i ESC nästa vecka. Quel désastre.
   Nu tänkte jag försöka trösta mig själv genom att läsa det senaste numret av Buffy the Vampire Slayer säsong 8-serien, som ligger och väntar på ett bord nära mig. Och sedan, beväpnad med ännu en kopp rött te, återigen dyka ned i miljöjuridikens magiska värld...

Förresten hade jag en fabulous eftermiddag/kväll i fredags, tillbringad i Borås (som jag helt ändrat uppfattning om) växelvis med trevliga människor, besök på diverse bibliotek, shopping, sojachailatte, litet opera och mycket fantastisk nuevo tango. Och så såg jag förstås på avtäckningen av la Pinocchio, som var förvånande estetiskt tilltalande - ag är très imponerad.

See ya later, cultural debater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback