Mörker.

Då min syster som ser på film i samma rum har släckt ned alla lampor är det mycket mörkt i rummet, och följaktligen ser jag inte vad jag skriver. Jag blev dock mycket förvånad då jag insåg att jag faktiskt kan skriva (inte perfekt men iallafall) utan att titta på tangentbordet. Så det är ett stort personligt framsteg.

Annars kan jag berätta att min syster ser på en skräckfilm och mina föräldrar på en fransk thriller. Den senare började jag se på, men insåg efter någon halvtimma att jag inte klarade av det (vågade titta vidare), så nu sitter jag och lyssnar i hötlurar igenom ESC-låtar istället (jag är litet kär i Cypern)... mycket trevligare.
I övrigt idag har jag ätit chips som smakade potatis, pulvermaraboukaffe som smakade choklad, sytt (på) ärmarna till min randiga klänning samt skrivit en att göra-lista för den närmare framtiden i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback