Shiny.

Idag var jag i skolan ungefär vid klockan 9.30, disukterade cupcakes och gräsallergisk hästar med biblioteksgrupp och bibliotekarie, skyltade några superbra böcker, och väntade sedan till klockan 13.50, på min sånglektion som visade sig vara inställd. Däremellan hann jag dock promenera iväg och köpa ett par trevliga blåa  låga rem-sandaler samt en tavelram, 18x24, som jag ska försöka täcka med lilarosa minimosaik som jag senare under dagen (efter en drmatisk bussfärd där fordonet ifråga gick sönder och behövde bytas ut) inhandlade på Panduro för att äntligen kunna skapa en värdig och förhoppningsvis välmatchande inramningram till mitt Le Cabaret des Hpmmes Perdus Lullaby/Sinan Bertrand-foto. I Göteborg åt jag dessutom sushi, som var god men inte uppnådde Kyoto-kvalitet,  vid kanalkanten, i nästan-skugga av ett träd. By the way är det inte långt kvar till Céline Dion kommer till Stockholm nu. Punkt punkt punkt.

Jacka: Pimkie
T-Shirt: Antony & the Johnsons "I am a bird now"
Kjol: Myrorna
Strumpbyxor: typ tio år gamla
Vägg: färgar av sig om man är dum nog att röra vid den

... förresten. Vet någon var (i Sverige) man kan köpa amerikanska bakmått ("cup")?

Kommentarer
Postat av: Thomas

"Och det är ju faktiskt ofta det som är tanken med regnbågar: att de ska symbolisera en gemenskap mellan vitt skilda personer och tankar, i färgsprakande harmoni med varandra…"



Många färger, många kulturer:)

Postat av: saom

Åh, jag vill också ha en Antony and the Johnsons-tröja! Måste köpa.

2008-07-01 @ 20:19:12
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback