Försvunna smycken & framtidsplaner

Idag har jag cyklat och tappat mitt übersnygga armband som jag gjorde typ i förrgår och lagat alldeles för mycket gazpacho. Nu är jag velig och kan inte besluta om jag ska ringa ett obehagligt telefonsamtal, cykla till Byxelkrok och köpa glass eller bara gömma mig någonstans i huset med en bok och tycka synd om mig själv. Det sista alternativet känns väldigt jag
   För övrigt. Även om jag till skillnad från alla andra inte har kommit in på den kurs jag velat gå i höst betyder inte det att jag inte har några planer alls. Nej, i mitten av augusti ska jag nämligen åka till Stockholm och se inte bara Hedwig & the Angri Inch men även Petra von Kants bittra tårar. Kulturweekend, liksom. Och senare i höst tänkte jag åka till Paris och se Jérôme Pradon i L'Opéra de Sarah. Det är hyfsade framtidsplaner, väl?


Jag vaktar (och försöker sälja) tavlor som sommarjobb, men yvärr är inte besökarna så här snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback