Douze points, bitches.

From Azerbaijan with love... ESC-debut: Elnur Gusseinov & Samir Javadzadeh - Day by day
 

Min seriösa engelskatext om Eurovison Song Contest är hyfsat clever (dock borde jag kanske jobba på att få den drypande sarkasmen ut ur mitt vardagsspråk, jag börjar känna mig på gränsen elak), vilket kanske inte var poängen med uppgiften, men men. Hursomhelst gör min ena fot ont. Jag gick alldeles för mycket igår, och måste köpa vandringsskor för pengar jag inte har innan Paris-resan.

Jag var förstås på bokrean igår, och kom hem med tre böcker. En David Sedaris, för att han verkade sympatisk när han intervjuades i Kobra har jag för mig att det var, och två av Mark Gatiss för att de var så gräsligt estetiskt tilltalande och dessutom illustrerade.
Jag håller annars fortfarande på och läser Anna Karenina. J'adore, men den tar ett tag att at sig igenom.

Sist men inte minst är Tina Fey bäst och Sarah Silverman übercool.
Tina gjorde häromkvällen comeback i SNL och talade bland annat om Hillary Clinton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback