Le premier amour est le dernier.

image49

Oh my goodness Peter jöback kommer till Åhlens i Göteborg på söndag och signerar skivor, och för en gångs skull kommer jag att befinna mig inte långt därïfrån, utförandes en hemlig aktion av samhällsomstörtande karaktär. Typ. (Jag föredrar att förtränga det faktum att jag har nada dinero.)
Speaking of which är det bara lite mer än en månad kvar tills jag ska se densamme på Lorensbergstatern.

Jag  ska troligen åka till Stockholm senare i höst med klassen, så då kanske jag får en chans att besöka de platser som det sjungs om i Stockholm inatt.... För att sedan ta pendeln från Karlberg till Södra Station, medans själen gtar en genväg över Österbron... (Även Staffan Hellstrands musik har uppenbarligen satt djupa spår inom mig.)
Finns det något roligare än att orienetra sig med karta i en främmande stad på samma gång som man försöker se ut som att man vet precis vart man är på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback