C'est pas moderne, c'est contemporain.

Det är en stor dag pour moi: jag har, med hjälp av min fader, gjort mitt första försök till att bli av med saker på Tradera. Två kjolar som jag - tja - växt från, och en ekologisk klänning från h&m som ajg på något sätt lyckades köpa fel storlek av (vilket jag förstås inte insåg förrän ages senare, med kvittot nowhere to be found). Evemtuellt har jag lagt på mig beaucoup sedan i somras...

Anyways, om någon av auktionerna fungerar skulle pengarna nästan räcka till att köpa en puff som jag såg Indiska - min nya raison d'être. Jag kan bara se framför miog hur inredningen av mitt rum skulle bli perfekt med en sådan på golvet, i biblioteket (...tja...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback