We believe that your home should make you happy.

Jonathan Adler Manifesto

image59

I mitt nuvarande tillstånd av total pengabrist (eller blivande pengabrist, för att vara exakt, efter att biljetterna till Céline D's Stockholmskonsert släpps) har jag plötsligt börjat se fördelarna med min ovana att köpa tyger som jag aldrig vet vad jag ska göra av, samt att alltid köpa litet exktra av allting. Plötsligt sitter jag liksom här med ett lager.

Iallafall, bakom tygerna på bildern ser ni (förutom en välfylld bokhylla - folk borde lägga ut bilder på sina bokhyllor oftare, finns det något roligare än att göra psykologiska profiler baserade på vilka böcker någon äger) min högt älskade golvkub som jag efter mycket om och men köpte för några veckor sedan, och bar igenom halva Göteborg (den är gigantisk, iallafall jämfört med mig).

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! tänkte bara säga att vi inte har något projektmöte imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback