Bon voyage!

Min mor och min syster lämnade just hemmet och resten av familjen för att tillbringa den kommande veckan i Tunisien. Huset kommer att bli så tomt (för att inte tala om tyst) utan dem.
Så förstås är jag litet avundsjuk, men får trösta mig själv med att jag i vilket fall som helst är för upptagen med skolarbeten för att ha tid att åka någonstans, samt att jag kommer vara hemma för att se Eurovision Song Contest (dock har jag spanskaprov dagen efter semifinalen, så det kunde ha varit mer vältajmat.)
Dessutom måste jag få ihop en ny underkjol, då den nuvarande tyvärr dog  då den låg nedknölad i en väska under förra höstens resa till Nederländerna. Och att sy i tyll är långt ifrån min favoritsyssla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback