Le cabaret du marteau perdu.

Min übersnygga och högt älskade Product Red i-pod är fortfarande stendöd.

- Qu'est qu'on peut faire? Qu'est-ce qu'on peut faire ?!
- Chanter.
- Et quoi ? Une valse?
- Oui, justement, une vraie valse.


Se, jag är så upprörd att jag börjar citera dialoger ur Le Cabaret des Hommes Perdus. Och inte kan jag citera dem bra heller (men jag antar att ingen annan har sett musikalen och kan rätta mig).

Dessutom behöver jag en hammare (för att, um, skapa konstnärliga bruksföremål), men hittar ingen. Jag menar, goda gudinna, hur kan en hammare försvinna? (<-- Lägg märke till det dåliga rimmet.) Oh vad jag önskar att jag hade ett eget sådant där blommigt verktygs-kit som de säljer överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback