Traumas, traumas, traumas.

Nackdelen med sommar är de bevingade insekterna. Jag må ha en åretrunt-fobi för flugor, men jag är absolut livrädd för getingar och allt som i det minsta liknar sådana. Och de är ju överallt.

Alltså brukar jag tillbringa nämnda årstid i ett slags konstant tillstånd av extrem rädsla.

On a lighter note, ser man på vad jag hittade på youtube idag: en oficiell musikvideo till låten "Body's a temple" från Jay Brannan. Helt spontant och i brist på bättre saker att göra har jag inoficiellt tagit på mig uppdraget att promotoa honom i den svenska bloggsfären, så voilà:

 

Suck. Jag vill också vara vacker och begåvad. (Å andra sidan ser jag enligt min egen högst subjetkiva åsikt vädigt cool ut i min pojkmodell-Pimp My Ride t-shirt, très hiphop, och igår rådde min engelskalärare mig att om någon ringde och frågade om jag ville komma och jobba som engelskalärare så skulle jag svara ja... Så det nkunde ha varit värre.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback