I need to hear those beautiful Welsh vowels.

(Säg det några gånger snabbt efter varandra, ni.)

När vi nu ändå är inne på ämnet, såg jag att SVT enligt en gammal
artikel från Variety ska ha köpt in Sherlock. Så den som laglydigt väntar på något gott... och, inte att förglömma, svensktextat! Är det jag som inbillar mig eller uppvisar brittiska tv-serier en större dialektrikedom än sina motsvarigheter av andra nationaliteter? Eler är det statistiskt opålitligt av mig att jämföra med, typ, Sunset Beach och Seventh Heaven i USA?

Förresten heter den göteborgska motsvarigheten till Paris' Vélib', det nya lånecykelystemet vars stationer börjat dyka upp i staden och som ska ha premiär den 10 augusti, tydligen Styr & Ställ. Ja, jag säger då det.


J'ai marché dans les villes (Fin de siecle oct 2000)
Uploaded by mikadocity. - Watch more music videos, in HD!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack ^^ jag har fått ett dille på att laga mat. Jag siktar på att göra en egen kokbok typ. En kokbok som jag kan ge mina framtida barn! hehe ska bli värsta bullmamman ^^

Om du vill ha inspiration kan du prova leilas show eller kolla på recept.nu! jag bli alltid sjukt inspirerad av att se bilder på fin mat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback