Habegär.

Det är ekonomiskt förödande. Här köper jag en dvd-box och vad händer när jag ser den? Jo, jag kommer på att jag ju vill köpa en annan också.
Så här: tårögda!Jeremy Brett i "The Six Napoleons" kom mig att tänka på Her husband?Kate Mulgrew i ST:Vgr "Endgame". Osökt: jag skyller på personen bakom kameran och respektive skådespelares agila ögonbryn. Så då påminns jag alltså om att jag borde se om Voayger; och först och främst borde jag se de avsnitt ur första säsongerna som jag missade för att jag var för liten när de gick på tv. Lemme see, 329 kr gånger sju säsonger är lika med 2303 (vilket borde motsvara ungefär 100 take away-café au lait).

Tack och lov att min syster hann köpa Sex & the City-boxen innan mig.



(Om en karaktär någonsin förtjänade att lägga beslag tv-skärmen tillsammans med sitt framtida jag var det Janeway.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback