Jag inser att rubriken "cat fight" vore både ganska opassande och överdriven.

Hur kan man vara så sadistisk att skriva om spännande kommentarer man gett på andra bloggar utan att länka (jag tänker ju inte söka igenom varenda modeblogg, liksom)? Nyfikenheten gör det nästintill omöjligt att fokusera på budskapet. Faktum är att jag inte orkade (eller hann, egentligen borde jag vara utanför dörren och på väg till en lektion som eventuellt blir av även om jag är den enda eleven som dyker upp) läsa det långa inlägget förrän efter att jag läst det här och insett att something's up. (By Goddess, jag känner mig som värtsta detektiven här.) Ser vi möjligen början till en ny diskussion i blogosfären? Ett samtal kring Ansvarstagande och Ansvarsfördelning?

För övrigt tycker jag att det Hanna Fridén skrev var väldigt, väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback