Bring on the leatha!

Till min stora sorg har bristen på internetuppkoppling (min ilska den här veckan riktas dels mot ett telebolag som för tillfället har en tv-reklam med folk som sjunger i bilen, dels mot ett annat bolag med snarlikt namn) av förklarliga själ påverkat min uppladdning inför kvällens Melodifestivalpremiär, och resulterat i att den årliga förvandlingen av min blogg ntill schlagerblogg inte varit möjlig. För att över huvud taget hålla mig någorlunda uppdaterad har jag lyssnat på p4 och - helt mota övertygelser - inhandlat en kvälltidnings schlagerbilaga.

Dock har jag vissa åsikter inför den högst efterlängtade kvällen. Om jag bara hinner skriva om en får det bli denna: Nina Söderquist är awesome och kommer bära läderkorsett. Jag menar, goda gudinna, vem kan motstå det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback