Hotter than reality, by far.

Må hända att det mest avancerade datorspelet jag ägnat mig åt är the Sims (annars gamla 90-talsMario, Pinball, Mysteriet på Greveholm-spelet - fanns ens onlinespel på den tiden?), men på något sätt är hilariousness:en i Felicia Days webserie "The Guild" universell. Att mitt nörderi inte kretsar kring just pseudosociala vrtuella äventyrsarenor är väl inte mer än en slump, och hindrar mig definitivt inte från att inse hur fantastiskt übercool Felicia Day är (förutom gammal potential-gone-vampyrdråpare, då.) Hursomhaver promotas säsong den kommande trerdje säsongen med hjälp av en fabulös låt och tillhörande musikvideo.


Kommentarer
Postat av: Cecilia Windh

Hejsan!

Nu kör jag igång bloggen igen men den här gången om Lund/Malmö. Hoppas den fortfarande kan intressera dig :)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback