Jag köpte fem meter tyg under håltimmen.

Just because.

Det var typ 19 grader varmt idag. Inte lika varmt som i Strasbourg, men ändå. Som den solsvultna skandinav jag är kunde jag inte låta bli att sola vaderna. Märk hur den suddiga kvaliteten på mobilkameran är som automatisk retuschering. Vilken lyx. (Och det där är inte mitt rum. Det är min propriétaires sons rum. Just so you know.)


Jag blev förresten ganska lättad igår när hela föredetting-panelen (det har gått från dåligt till värre sedan Jostein pedersen försvann) i Inför ESC totalsågade Aven Romale, Jag menar, om de hatar den och jag älskar den, då måste det ju vara sant: den är fantastisk!
   Jag tänkte förresten lista mina Eurovision-favoriter på någe' vis här framöver när jag anser mig ha tid. Vi får se om det blir före eller efter det utlovade inlägget om L'Opéra de Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback