I sense there's something in the wind


Imorse råkade jag se på Jay Lenos talkshow, där Amy Lee uppträdde med "Sallys Song" (från någon kommand eskiva, "NIghtmare revisited" - behöver vi verkligen ett album med NBC-covers?) och don't get me wrong, j'adore Amy och tycker att hon är superb på alla vis, men allt jag kunde tänka var... har Dee Adames fixat henes hår? Det där plötsliga inslaget av orange påminner mig om Dee, och i synnerhet dennas Bird of Paradise-kreation i Shear Genius. Incidentially verkar den allmäna åsikten på youtube vara att det är inte mindre än en orange fjäder Amy har i håret - tråkigt men inte helt opassande. Mitt förslag är att hon tar och letar upp Dee en gång för alla och går all the way. Med hårfärgen. Innerst inne vill hon nog det, för även om världen skulle vara more into young girls with dyed black hair, kan man ju inte vara en sådan för evigt. Vad sägs om... något sådant här?

Jag läste förresten på Dees myspace att hon är 1, 58 lång. Se, det finns en plats i dokusåpavinnarvärlden för oss under 1,60 också. Jag är tillbaka i det fär tillståndet där jag kommenterar andras hår för att hantera mina egna hår-insecurities. Min frisyr börjar se ut som något jag inbillar mig att en man på 60-talet skulle ha haft. Typ en Beatle. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Thomas H

Hej. Var ett tag sen vi hordes. Jag blev pa min blogg "utmanad" att skriva sju saker om mig sjalv. Jag accepterade, och maste nu skicka vidare utmaningen till sju andra - du ar utvald. (om du inte upplever det for "lagkulturellt" vill sage:P )



Reglerna finns att lasa under mitt inlagg "utmanad".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback