Julklappar

Idag när jag kom hem från skolan fann jag på bordet inte bara min mobiltelefon som jag glömde i Sätila vid senaste besökte, utan även pappstrutar med hemmagjorda brända mandlar och snickers som min syster sålde på en julmarknad för fotbollslaget, kola, mammas hembakta vörtbröd och en hyacinth som jag planerar att ställa i min sorgligt nog sänderslagna snygga röda kopp när jag lagat den med stenlim. I vilket fall som helst blev jag förståeligr nog väldigt glad över allt detta (och tack vare att telefonen återbördats till sin ägare kunde jag även ringa och tacka).

Så här ser min snygga fönsterljusdekoration från Hajom, typ, ut bakom spetsgardinerna, underexponerat och oprofessionellt fotad med ostadig handkamera. Man ser tyvärr inte på bilden att den är grön och att den har en massa plastlöv och knappt att den är en krans. Men you get the picture, väl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback