Grattis Dima!

Jag tycker fortfarande inte att Believe är en bra låt, även om jag mer och mer lär mig att tolerera den, men jag kan åtminstone glädja mig åt att 1) Ryssland vann, 2) Dima Bilan vann på andra försöket 3) att Dima är så underbart melodrmatisk när han sjunger, 4) att han verkade bli så glad, och 5) för att det gick såpass dåligt för Charlotte.
Vilken känsla det är, ändå, att höra kommentatorerna bli mer och mer bittra...

Annars var kvällens höjdpunkter Vânias väntade superba framträdande, Azerbajdzjans glädjande lyckade show och resultat (men var var E & S när tolvorna rullade in? jag såg dem inte), Georgiens klädbyte och förstås...
Marija! Bruden! Halvkostymerna! Klädbytena! Den nya singeln! Marijas blotta närvaro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback