Lisa goes sportig modeblogg

Jag säger alltid att jag inom en snar framtid ska börja gå på Friskis & Svettis, då det är den enda träningsform förutom promenader (i skog eller stad) som tycks mig uthärdlig. Dock är denna eventuella syssla förstås helt beroende av huruvida jag hittar något spännande att ha på mig under själva träningssessionen. Ett par acceptabla byxor anser jag mig redan ha, så det jag så desperat söker är något att skyla överkroppen med.
Just nu (ikväll) känner jag att den ultimata klädseln för ett F&S-pass vore en t-hsirt som denna:
image151

Och varför inte en sådan här, om jag skulle känna för omväxling?
image152

Min djupaste dröm är i och för sig egentligen att ha hoppa omkring till musik (helst MF/ESC-relaterad sådan) i en t-shirt med orden "Action Transvestite" (à la Eddie Izzard)på. Dock blir det nog till för mig att designa en egen sådan från scratch i såfall, då de tröjor med det trycket som finns på cafepress.com endast finns i... jag kan knappt skriva det, så upprörande är det.... herrmodell. Liksom, vilken selfresecting action transvestite skulle gå omkring i en typ baggy t-shirt?

Det är farligt beroendeframkallande att titta på CafePress. Särskilt sent på kvällen när man borde gå och lägga sig.

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

fina tees :)

Postat av: Lisa

Eller hur. :)

2008-03-18 @ 23:09:07
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback