A fierce farewell to Project Catwalk

Större delen av dagen har jag ägnat åt att, för Engelska C's räkning, läsa Ernest Hemingways "A farewell to arms". Även om jag inte alls tycker speciellt mycket om boken, kan jag glädja mig åt att den åtminstone är mycket lättläst. Tyvärr verkar den även extremt sövande, vilket dock kan vara bra om jag någon gång drabbas av svåra sömnproblem men vill hålla mig borta från medicinska preparat. 
   Jag har även sett det rafflande och chockernade finalavsnittet av den brittiska vulgoversionen av Project Runway, Project Catwalk. Medan hela säsongen ärligt talat varit en pers att se, med some serious ugly going on mest hela tiden, så kan jag utan att avslöja för mycket säga att det hela trots allt - och tack och lov - slutade lyckligt. Må nu bara Ben DeLisi få tid att gå i terapi eller ta en lång semester.

På tal om Project Runway, här är, for your viewing pleasure, en av mina favoriter från Christian Sirianos (he's kind of a big deal) senaste kollektion. Ze coat:

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback