Filmfestival i lila

Idag bar det för mig, i sällskap av min mor, iväg till Göteborgs Filmfestival, för att se den första av de fem (inte världens mest imponerande antal, jag vet) filmer jag har biljett till. Mer om detta i nästa inlägg - filmen förtjänar utan tvekan ett eget sådant.
Detta gav mig en ursäkt att ta mig ur de mjuka men mindre glamourösa kläder jag burit tidigare under dagen, och premiöranvända skjortan jag köpte under - men inte på - mellandagsrean.
Och what can I say, innehavandet av en ny fabulös rosa kamera inspirerar till narcissism.


image109
(Let's not even mention mina patetiska försök till poserande.)

image110


Och så här såg jag ut igår, på väg till Footloose... hemmagjord kjol av - dare I say it? - second hand-tyg, skjorta från min favoritaffär i Borgholm (den heter något franskt, typ Magnifique), och fake-korsett från H&M.
image111

Kommentarer
Postat av: Ella

Ååh..! Gillar din stil (:

2008-02-05 @ 22:20:57
Postat av: Lisa

Tack så mycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback