I ate the spine of Atlas, now the world is crushing me.


Jag tror att jag redan kan ha nämnt vad jag tycker om Otep. Jag står fast vid det.
Förresten är känner jag mig mer som det sötrsta akademiska (som i "praktisk"-inte-så-akademisk) misslyckandet någonsin för varje dag som går. Är det för sent att hoppa av en kurs när det är mindre än en månad kvar? Är det värt att gå klart den om man inte kommer få godkänt? Det som var bra med gymnasiet var att även om jag sög på gympa och min mode-lärare var sadistisk och min mentor fick psykopatanfall (jag överdriver kanske) så kunde jag åtminstone gå till en franskalektion och kunna en massa, få min engelskalärare att berätta hur han visste redan förra året att jag skulle få mvg, eller höra min svenskalärare säga något sombetydde så mycket att jag vill behålla det för mig själv. Då fanns det alltid någonting annat som kunde intala en att man  inte var totalt värdelös.

Kommentarer
Postat av: Annie

sadistisk?

om du pratar om mina bildlärare!!!!! så har du rätt haha... om du dessutom inte var bildelev så hade du det ännu värre. du är itne den enda som har påpekat det. haha vem hade du som mentor?

Postat av: Annie

tar illa upp? haha näää du skulle höra när jag pratade om dem. haha jag sa inte precis snälla saker (dock så var det sanna saker som t.ex att Elisabeth inte lyssnar och att Birigitta i princip bara blir nöjd om du följer hennes råd eller tycke...) jag hade mkt problem med dem.

2008-12-18 @ 21:47:53
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback