Just cut & cry.

Så, låt oss se vad jag har gjort idag. Jag har sett tre avsnitt av Shear Genius (utan att avslöja för mycket kan jag säga att min favorit vann, yay), jag har bakat äpple&kanelmuffins med hemodlade äpplen, jag har ätit konserverade vinbladsdolmar till lunch, jag har ritat ett halvt grundkjolsmönster i fjärdedelsskala och jag har, tillbaka till televisionen, sett det första avsnittet av höstens hetaste nya serie: Tabatha's Salon Takeover (tänk "Elake kocken" fast med frisersalonger). Srsly, det är nästan så att jag är beredd att ta mig igenom frisörskola och stå ut med en hårproduktsförorenad arbetsmiljö bara för att få bli utskälld av en übersnygg Tabatha i svart och stilletklackar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback