Collapsible.

image173

(Tänk om man ändå var så här snygg när man var bekymrad...)


Jag insåg just att det står i instruktionerna till engelskauppsatsen att "the part in which you present your results" ska vara två hela sidor. Times New Roman 12 eller liknande.

Jag har skrivit knappt hälften av min resultatdel, och det tar upp mer än två sidor. Vilket betyder att jag måste få plats med resten på någon slags negativt anti-utrymme. Och nej, jag kan inte edita och ta bort hälften. Vad ska jag göra, byta ämne och skriva om allting och slänga all tidigare forskning? På några dagar? (Och jag som inte ens kan droga mig med kaffe i rädsla längre att förstöra magen.) Om jag inte varit för väluppfostrad (av vem, kan man fråga sig) för att kunna skriva svordomar skulle jag ha gjort det här. FYI.


Slutsats. Jag kan lika gärna sluta skolan nu (lite snopet så här med bara några månader kvar, jag vet, men what's a girl to do?) och åka till Paris och gå på musikalfestival, Diva Music, i maj och se om Le Cabaret des Hommes Perdus och Panique à Bord, och kanske få se Créatures och andra spännande saker. Och sedan hoppas jag att jag lyckas tjata och fjäska till mig ett jobb som typ städare på teatern eller någonting och husrum i någon skrubb någonstans.


Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback