Tv, tv, tv...

I ett fall av plötslig apati spenderade jag förresten en stor del av dagen med att se på Martha (j'adore). Denna sa till en av sina gäster (den fabulösa Mo'Nique), att designern Carolina Herrera (har jag för mig att det var) menade att sydamerikanska kvinnor inte fick ha ett mitdjemått som översteg omkretsen runt deras huvud.

Detta gjorde mig förstås nyfiken - dock visade det sig att jag inte är tillräckligt, um, tjockskallig för att bära Herreras kläder...
Såvida jag inte skaffar en väldigt volumiös frisyr.

(Jag var å andra sidan inte för apatisk för att göra anteckningar när Martha förklarade hur man tillredde kronärtskockor. Jag är lätt besatt av kronärtskockor. Really...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback