Da Mario Code

Som vanligt ligger jag lite efter i min rapportering av världsläget, men jag väljer att desperat klamra mig fast vid mottot bättre sent än aldrig.

Vad jag förstått har det under veckan pågått ett vilt spekulerande kring det eventuella dolda budskapet på omslaget till det kommande Super Mario-spelet. Vilket bara råkar falla under kategorin för vad jag anser vara rent hilarious, i all sin simpelhet.

För den som missat debatten och inte genast lyckas knäcka koden bara genom att se omslaget... så går det hela ut på att om man läser endast de bokstäver ( i ordning) som besmyckats med en lite stjärnglans så får man meddelandet URMRGAY.
image51
(Nej, det är inte jag som gjort de fina röda ringarna. Je l'ai volé à un autre blog.)

Är det inte spännande? Man skulle rentav kunna tro att mr Dan Brown haft ett finger med i spelet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback