The In-crowd.

Förra veckan presenterades de 15 designers som ska tävla om priset och äran i nden kommande säsongen (den fjärde i ordningen) av Project Runway. I USA börjar serien sändas den 14 november. Et voilà:

image52
Jag hoppas att alla känner igen Steven, som var en av de desgners som gick på audition för men inte kom med i Project Runways tredje säsong.
Och förresten, är inte Rami väldigt lik Nigel-remowned-fashion-photographer-Barker? De m¨ste åtminstone ha gått i samma posing-skola.

Det är ju meningslöst att skaffa sig en favorit redan nu, men mina instinkter säger åt mig att heja på Christian, även om han bara är 21 år gammal - vilket förstås ger mig lätt vad-har-jag-åstadkommit-i-mitt-liv?-ångest.
Möjligen kan jag även tänka mig att heja på Carmen, vars hår i intervjuvideon är om möjligt ännu mer volumiöst än Austin Scarletts. Fabulous. Och hennes (tal)röst är fantastisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback