Mångkultur.

Music-meme som egentligen går ut på att man postar den första meningen ur ett antal slumpmässigt uppspelade låtar, för att sedan låta folk gissa vilka låtar det är.
Dock inser jag att jag inte ens själv skulle kunna alla de här... hm. Så kan det gå.

1. Ti, moja kri, jaz, ki tvoje sem krvi, kje si?
2. Raq ki amarti she-tipo, raq ki yada'ti she-tatchil li-sskhol. (<-- transkriberad hebreiska)
3. Jag är ledsen att behöva säga det, men den som åker ut är...
4. Ô seigneur dieu, pourquoi m'as tu abandonné ?
5. Si tienes un hondo penar, piensa en mí.
6. Love me love me love me, say you do, let me fly away with you.
7. Det var en kväll jag hade ingenting för mig, jag gick till stadens hotell.
8. My reflection, dirty mirror, there's no connection to myself.
9. Si je t'écris ce soir de Vienne, j'aimerais bien que tu comprennes, que j'ai choisi l'absence comme dernière absence.
10. Je m'assoie, je me relève, le fauteuil se rebelle.

Så good luck & lahko noc, y'all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback