Making a splash!

På väggen bredvid mig sitter för ögonblicket en lifesize-plansch öreställande mig själv. Det är läskigt, men inte riktigt så obehagligt som jag trodde att det skulle vara. Jag glömmer bort vem det är.
Très spooky, och den ska inte sitta där länge.
Anyways, så ser man på bilden förutom en mycket blek modell mitt hemmagjorda baddräkt+badmössa-set. Och ljussättningen är fascinerande. (Jag fotade bilden från väggen...)

image59


PÅ tal om nada hittade jag en utbildning i bosniska/serbiska/kroatiska/montenegrianska (slovenska fanns inte) på Sorbonne i Paris. Ponera att jag skulle gå den: då skulle jag lära mig både franska av att vara där, och ovan nämnda språk i skolan. Och då skulle jag kunna påstå att jag lärt mig fem språk sedan, utan att precisera exakt vilka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback