Serious Research

Jag skulle göra lite research inför min presentation om Storbritannien i ESC som jag ska hålla i skolan på engelskan på måndag, och fann snart mig själv läsandes diverse artiklar blogginlägg om Marija Serifovics seger istället. Och sedan blev jag alldeles rörd, nästan till tårar, när jag tänkte tillbaka på hur det kändes då, den natten, när hon vann.

Och snart ska jag se reprisen av Ugly Betty. Michael Urie borde få en Emmy bara för sitt minspel. Och vore det förresten inte superbt om han och Allyson Hannigan gjorde en stumfilm ihop?

... det råkar inte bo någon god människa i Hyssna eller Sätila som har UK's ESC-uttagning inspeald på video och är villig att dela med sig?

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback