Make-betters, one Eurovision star at a time.

Mellan de nationella uttagningarna och det slutgiltiga framträdandet i ESC gick Marija Serifovic med Molitva sannerligen igenom en stor förvandling om om man ser till styling och koreografi (till Charlotte Nilsson/Perellis fasa?). Till skillnad från vissa andra tävlanden, som t.e.x The "låt oss ha samma kläder men stjäla Therese & The Attics snurrande skiva" Ark.

Och ni vet vad man säger... species that don't change die. Eller helt enkelt omväxling förnöjer, om man vill vara lite mindre morbid.



Även om hennes jacka är smått... förbryllande kan jag inte annat än erkänna att, om jag sett den i en affär kunde jag lätt ha köpt den (för en nätt slant, that is). More is more, always. Frisyren däremot är nog inte riktgit min tekopp.

Förresten avgudar jag att hon enligt
intervjun med esctoday sagt åt den som utformade framträdandet att inte blanda in henne i koreografin, därför att hon måste vara såpass koncentrerad på sången att hon inte har tid att vända sig åt vänster eller höger. Som en person i total avsaknad av koordination kan jag bara säga: j'adore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback