Final!

Melodifestival ikväll. :D:D:D
Jag har aldrig varit förtjust i att tippa resultat, utan väljer att endast lyssna till mitt hjärta... så voilà:

1. Sonja Aldén - För att du finns
2. Sarah Dawn Finer - I remember love
3. Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag
4. The Ark - The worrying kind
5. Måns Zelmerlöw - Cara mia
6. Andreas Johnson - A little bit of love
7. Marie Lindberg - Trying to recall
8. Sebastian - When the night comes falling
9. Anna Book - Samba Sambero
10. Tommy Nilsson - Jag tror på människan

För att kort kommentera, då, så kan jag ju nämna att den enda anlednign att Sebastian hamnar såpass högt upp är att han åtminstone sjunger någorlunda rent. Och The Arks placering är tack vare fjäderboleron.
Angående topp tre är Sonja min absoluta favorit sedan länge och j'adore som
Jonathan Adler skulle ha sagt, Sarah helt fantastisk och Sanna Nielsen otroligt duktig med en catchy schlagerlåt.

Nu sägs det ju dessutom att Christer Björkman och Kristian Luuk  ska sjunga en kärleksduett med koreografi från årets låtar, och hur fabulous är inte det?

See ya later, Christian Slater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback