All kinds of everything.

Hm. Under lunchen i skolan idag informerade mig den imponerande upplysta Frida om vad löpe är för något, och jag kände mig förstås tvungen att googla det direkt när jag kom hem. Turns out att det finns i keso. Jag älskar verkligen keso - om jag vore tvungen att bara äta en produkt resten av mitt liv vore det keso. Seriously. Så jag känner mig lite emotionellt nedbruten nu. Å andra sidan verkar det som att Valios cottage cheese är löpesfri. Så...

Och nu ska jag trösta mig själv med Chris Boswell och utländsk eurovisionsschlagermusik i Diggil-ej. Fungerar alltid.
Men vad är DAB-radio och hur i hela världen får man tag i det? Jag vill lyssna på SR Atlas hela tiden. Liksom på vilken annan kanal kan man få höra Dana Internationals "Layla tov, Eropa"? J'adore, obviously.

På tal om radio ska jag imorgon se pjäsen "Ångrarna" (som spelas i Göteborg i samband med HBT-festivalen), skriven av Marcus Lindeen, radioprataren. Boy, har jag undrat vart han tog vägen efter Flipper i p3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback