Att vela tills det är försent. Fungerar alltid.

Omg alla Jay Brannans tre inplanderade konserter i Paris i maj (på Le Sentier des Halles, my, det låter bekant) är slutsålda! Sure, de har lagt till extraföreställningar, men den ena är för sent (för att ta sig hem till Tours samma dag) mitt i veckan och den andra på lördag kväll. Den 16e. Which is not gonna happen, eftersom jag den dagen kommer vara upptagen med att försöka rösta på Malena Ernman (vaddå "måste ta sig från semifinalen"?) från mitt nya franska mobilnummer.

Det här är ett utmärkt exempel på hur velighet kan vara ett sätt att spara pengar. En mindre teaterbiljett, två mindre tågbiljetter att betala. Det räcker till mer än en chailatte och en morotskaka på Starbucks.

Kommentarer
Postat av: Annie

det där kan man ju applicera på kurser och program inför våren också! fast då vet jag inte om det är positivt längre.. hehe

hmm joo jag låser min blogg lite då och då. det är oftast när jag skriver ngt superprivat men folk klagar så mkt på mig då... så jag brukar låsa upp den senare igen.

joo många killar kan inte tekniska saker. det var en fördom som jag hade mkt svårt för att ge upp (att alla killar är tekniska) men än idag så blir jag förvånad när en kille inte kan nollställa en dator eller göra rent hanfatets avlopp...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback