Träning och litteratur

Min nacke gör ont efter gårdagens fritt fall-incident och jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv fran och med hosten, men annars är det mesta bra. Särskilt som jag fått reda på att den tredje säsongen av Work Out börjar sändas i USA så snart som den 15:e april. Yay, och välkommen åter till min annars måttliga motivation till fysisk träning!
image164
Work Outs Jackie Warner

Dessutom tycks våren ha kommit, Medium med (Patricia Arquette!) är sedan i torsdags tillbaka på tv4, och jag har lyckats hinna läsa en hel bok för skojs skull - utan att skolan krävde det. Underbart. Boken ifråga var Imogen Edward-Jones & Anonymous' "Fashion Babylon", som ska avslöja modevärldens hemligheter med hjälp av information som författaren fått av intervjuer med diverse insiders fran modeindustrin. Den var stundtals intressant och hela tiden tres underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback