Omigodyouguysomigod!

Veckans ros går till MTV, som jag i veckan fick reda på var trevliga och smarta nog att filma visa premiären av Legally Blonde The Musical  (och vi vet ju alla vad som såsmåningom händer med sådant som gått på tv nuförtiden, go google). I vilket fall som helst såg jag musikalen i helgen, och trots något bristande bildkvalitet akunde jag snabbt konstatera att den är fullkomligt superb. Nu har jag iofs alltid älskat Legally Blonde-filmerna, så jag kan ju inte påstå att jag tittade på den helt utan förutfattade meningar (sådana har väl alla?), men musikalen visade sig vara fantastisk även den. Den har behållit glädjen (samt några replikväxlingar) från filmen, och är lika rolig, och kryddat med sång och dans och - förstås - klädbyten!

Och, det bästa av allt, för den som inte ser fram emot ett tvåsiffrigt antal timmar på ett flygplan, look what I found: den ska komma till Lodnon 2009!

image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback