Separerade vid födseln...

För att alla kända människor är ju så himla lika varandra.
Gårdagen till ära tänkte jag även att min nattliga och inte-fullt-så-lyckliga studie skulle få ha ett litet schlagertema (minst en stjärna från årets festival i varje dubbel/trippelgångarskara).

First I give you... de vackra trillingarna Dana International, Jennifer Beals och Sonja Aldén. Två sångerskor och en skådespelersk:
Dana International & Jennifer Beals & Sonja Ald?


Och sedan, min totala hang-up bland lookalikes, som jag ältar konstant inför fullkomligt oförstående medmänniskor: Martin Kagemark, Melodifestivalkör, och Samuel West, superb brittisk skådespelare. Tyvärr är det extremt svårt att hitta bra bilder på båda av dem (och då särskilt den förstnämnda). Och eftersom de ju helst bör ha samma min och frisyr är det snudd på omöjligt för mig att bevisa min tes att de faktiskt är bara SÅ lika varandra.
Hursomhelst får vi nöja oss med det här, och det är mitt ödmjuka förslag att du, ärade läsare, föreställer dig att Martin är iklädd den scenkostym som han bar när han körade till Evans "Under your spell" i Melodifestivalen 2006.
Martin Kagemark & Sam West


Anyway... layla tov &
see ya later, Björkman-dater!

(Ja, jag vet, jag borde hålla mig till rim som andra människor hittat på.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback