Oops, I did it again.

Satt och tittade på hela Miss USA-tävlingen på tv, that is (2007's upplaga den här gången). Jag vet inte vad som har hänt med mig, annat att det var Kayne Gillaspie som fördärvade mig.

Min personliga favorit vad gällde aftonklänningarna (för det är ändå den roligaste delen av tävlingen, tillsammans med möjligen Sista Frågan då) var Miss California i sin eleganta svarta kreation med korta ärmar. Jag älskar att klänningen hade ärmar.
Och när jag ändå är på ämnet klädsel, vill jag passa på att påpeka att den kreation Nancy O'Dell bar under tävlingens slutskeden var ganska så förskräcklig. Att jag tycker det beror förstås delvis på att jag redan sedan tidigare känner viss irritation gentemot nämnda programledare efter att hon valde att belöna den stuyggelse till outfit som Wendy Pepper designade i Project Runway och därmed såg till att konkurrenten Austin Scarlett inte gick till final, men som sagt bara delvis. Tillkommer gör det faktum att klänningen var gräslig. End of story.

Anyway, heja Former Miss USA Tara Elizabeth Connor! (Jag vet inte varför, men jag kan inte prata om henne utan att nämna hennes mellannamn.)
Och gratulationer till Miss Tennessee/USA 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback