Merde, c'est comme ca.

(Man kan ju konstatera att om jag spammar någonting så är det i huvudsak min egen blogg.)

Yay. Jag tror att jag har hittat Anzej Dezans (slovenska)
radioshow, och den är nu. (Nej, jag fattar inte ett ord. Men whatever liksom.) Och boy, är han besatt av Tina Karol och hennes "Show me your love"... (Nu diskuterar de huruvida man uttalar gästens namn Martin eller Martin. Och voilà, där slutade jag förstå. Tills Anzej plötsligt slänger ur sig "we need to take a break", av någon anledning. Tack så mycket.)

Vad som är roligt är att jag efter att ha hört Jérôme Pradon virda sig i sin stol (kan jag tänka mig) hos den hänsynslösa Hélène Hazera i (programmet) "Chanson Boum !" är såpass van vid att behöva lyssna väldigt koncentrerat och uppmräksamt för att förstå vad de säger, att jag nu gör det automatisk så fort jag radio på hör ett främmande språk.
Den enda skillanden är att det i det här fallet inte hjälper. Nada.
Å andra sidan är Anzej & den andre bara två personer (uppenbarligen), medan studion i oavn nämnda avsnitt av "Chanson Boum !" fullkomligt kryllade av människor. En programledare och hela fyra gäster, och alla lät ju ungefär likadant.

Vilket jag vet är fullkomligt ointressant för alla andra människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback