Bostadsdrömmar, igen.

Det första som möter min blick när jag surfar in på Swedbanks hemsida är denna annons:


Jag menar, säg mig vad jag ska göra, bara, o stora Swedbank, för jag vill ha det huset.

Idag har jag för övrigt sorterat ut för slängning nästan hälften av alla tidningar jag samlat på mig under årens lopp, och därmed gjort plats i mappar för dem som låg och tog upp större delen av utrymmet på mitt skrivbord. Detta arbete utfördes till tonerna av tre svenska artister/grupper: Paris ("Hey Sailor" är genialisk), Blanka (vart tog de vägen?) och Lena PH (what can I say).
   Resten av dagen har jag ägnat åt att städa i mitt rum i allmänhet och åt att idolisera Tabatha Coffey, så här är en till, mer tidsenlig den här gången, bild på Hair Majesty. Hm, undrar om jag har något svart nagellack kvar från back in the days...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback