Parce que Pekka says it better.

Jag vet att jag ondgjort mig över Pekka Heino förr i tiden, men som jag nämnde i ett tidigare inlägg fick Luuks kommenterande av ESC mig att önska av hela mitt hjärta att Pekka skulle komma tillbaka (som värsta superhjälten, med en yxa som machovapen - jag tror att läste någon gång att han var en hejare på att hugga ved...)
Uppenbarligen var inte heller mr Heino nöjd med sin efterförljare, åtminstone om man ska tro
Expressen...
And this is what he said:

"Jag menar det här med 'lesbisk kampsång' som han sa om Serbiens låt... Vafan, lägg ner. Säg det en gång om du nu måste, men håll inte på och tjata om det."

Well, jag kunde inte ha sagt det bättre själv (vilket dock inte betyder att jag inte sagt det, ett otal gånger). Jag är fortfarande smått förbryllad, kan Luuk ha fått en mindre psykos, eller, som fick honom att haka upp sig så?
Men i vilket fall som helst, psykiska åkommor eller inte, slog Pekka huvudet på spiken. Vafan, lägg ner, Luuk.

Jag jobbar förresten hårt på att lära mig texten till Molitva utantill. Det är inte det lättaste, och uttalet, tja, let's not talk about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback