I am John's anatomical models.

Det lönar sig förstås inte att ropa Hullo! innan man kommit över Themsen, men jag lade just märke till att Brad Pitt numera anges på IMDB som blivande Moriarty i Den Ännu Namnläsa Sherlock Holmes-Uppföljaren.
Ingen skådespelare kommer ju någonsin kunna slå den sovjetiske föregångaren i läskiga armrörelser och förmåga att aldrig blinka, men... Brad Pitt? Jag kan inte påstå att jag tillhör hans skara av trogna beundrare, men ändå är jag övertygad om att världen skulle må så mycket bättre av att åter få se honom axla rollen som ikonisk superillvilling. Och av bilden nedan kan vi ju utläsa att han redan är väl införstådd med för Holmes-versat såpass viktiga färdigheter som boxning, rökning och att röra sig i homosociala miljöer.



Dåså. Jag ville endast få klargjort att jag till fullo stöder idén om Brad Pitt som Moriarty, då jag insett att det finns ett flertal medlemmar i slashcommunities på livejournal personer som ställer sig bestörta och högst kritiska därtill (och har den dåliga fantasin att föreslå Hugh Laurie! Quel identitetskris det skulle ge upphov till i filmen.)

P.S. Jag säger bara: Damages säsong tre, som hade USA-premiär häromdagen. Oh. my. goddess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback