Horatio/William 4-ever

Ack, det händer att jag är så upptagen av att kontemplera fördelarna hos höga hattar och klockkedjor att jag för en kort stund glömmer hur oslåbart badass männen kring det napoleonska sekelskiftet var (läs: framställs i modern fiktion).

Hursomhelst, och på tal om 1700-tal, glömde jag i mitt kritiska flöde att nämna höjdpunkten med min snabbvisit till Lindholmen: teaterpubliken innehöll en Sweet Lolita som förstås - och som termen liksom antyder - var helt förfärligt bedårande. Jag blev så nostalgisk, och kände mig dessutom mycket mindre malplacerad i min Chanelesque dräkt med rosa glasyrliknande bårder på jackan och - wait for it - en guldkedja på insidan av fållen. På tal om badass.

- Damn you, person who invented dvd regions.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback