Analyze this.

Det som är litet ironiskt är att mitt förra blogginlägg blev i princip just så långt som den hemtentamen jag ännu inte gjort borde vara. Undermedvetet? Och kan jag intala mig att det på något vis är bättre att prokrastinera sina skolaruppgidter genom att göra något liknande, än att till exempel sitta framför tv:n och fundera över om han den där mannen som satt på ett kontor i en scen försöker lura kvinnan som eventuellt inte är mentalsjuk utan snarare förgiftad av sin svärmor i Emmerdale.

Fortfarande på flykt från mina sysslor hittade jag en länk till den här videon på
Ola Wikanders blogg.



Må vara att det handlar om engelska, men jag känner att ämnet kan vara någorlunda relevant även för en franskastudent (även om den franska motsvarigheten kanske snarare än tyst är instabil).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback